Pelawat Blog

?

Bismillah
Allah humma sallialaihi wasallim,

Allah hu akhbar
Rasa
Rasa itu dari Dia kepada Dia
Untuk Dia sebab Dia
Aku akur

tetapi masih tidak boleh mengalah
Jika boleh mahu saja biarkan rasa itu tiada
tetapi di luth mahfuz dah di tinta
mana mungkin mahu dinafi dan dizahirkn kini

Ada kalanya rasa itu ku rasa tidak patut hadir
tetapi siapa aku mahu menidak
kalanya pula rasa indah
siapa pula aku ingin menolak

Aku yang lemah kini senang mencuba
menyemai sedikit rasa benci
untuk dpt aku baiki
jd jika ini gagal
aku faham ia memang tidak boleh diubah

dan mungkin ada sebab
jika jawapannya bukan sekarang
mungkin nanti...dan nanti..tiada yg ketahui

Jgn aneh aku harap
sbab aku sedang cuba menjadi apa yang kau harapkan.

moga aku berjaya dengan jaya.

Sent from Side to side

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...